مرکز تخصصی خدمات روان شناسی و مشاوره نسیم آرامش                    تلفن: 88562114 -88096308                                     آدرس : شهرك غرب( سعادت آباد ) بلوار دريـا، رو به روي پــارك دلاوران، نبش خيابان گـــل ها، جنب مجتمع آموزشي معلم ،پلاك 90، ط 2، واحد 6
مشاوره ازدواج و خانواده – مرکز تخصصی روان شناسی و مشاوره نسیم آرامش

مشاوره ازدواج و خانواده

مشاوره ازدواج و خانواده 2017-07-22T10:08:44+00:00

مرکز تخصصی روان شناسی و مشاوره نسیم آرامش جهت تضمین بهداشت روان و سلامت خانواده ها و رشد و بالندگی بین فردی و اجتماعی افتخار ارائه خدمات مشاوره ای قبل، حین و پس از ازدواج را به جامعه عزیزمان دارد. در این مسیر از متخصصان این حوزه با ارزیابی های روان شناختی، شخصیتی و مهارتی ارائه خدمات می شود.

نهاد خانواده یکی از نهادهای مهم اجتماعی است که با ازدواج تشکیل می‌شود لذا آموزش و مشاوره در مراحلِ  قبل، حین و پس از ازدواج می‌تواند بسیار مؤثر و مفید باشد؛ آموزش در مراحل مختلف ازدواج می‌تواند از آمار ازدواجهای ناموفق و به تبع آن آسیبهایی همچون طلاق،  کودک‌آزاری، خوشونتهای خانوادگی، اعتیاد، همسرآزاری و … را کاهش دهد.

 یکی از علل اختلاف و طلاق در میان خانواده‌ها که در دادگاهها مشاهده می‌شود، این است که زوجین بدون شناخت از یکدیگر و مشاوره وارد زندگی مشترک می‌شوند و این امر کاملاً اشتباه است؛ «هم کُف» بودن از توصیه‌های دین اسلام برای همسرگزینی است در نتیجه یکی از  راه‌ها برای ضمانت پایداری زندگی چند جلسه مشاوره و آزمونهای شخصیتی است.